неделя, 6 март 2011 г.

Разнообразни заболявания

Аз вече не страдам от ежедневно главоболие, моето кръвно налягане се стабилизира( без лекарства), имам вече добро храносмилане, също и не ми се налага да изплозвам антибиотици, за да контролирам състоянието на кожата на главата ( което ми се налагаше да правя дълги години).Моят дерматолог ми каза, че това е нелечимо и можем само да го контролираме с помощта на антибиотици. Очевидно, че той не е знаел за ”Кораловият Калций”!
Моите шипове вече са съвършено безболезнени! Мога да ходя бос без всякаква болка. Също не ми се налага да употребявам лекарства за простата.
С години страдах и от травми на колената. Но откакто приемам ”Коралов Комплекс” вече мога да ходя без болка
Jim Blessing, Camden, SC

Желая Да Закупя Коралов Комплекс (Coral Complex3)

Няма коментари:

Публикуване на коментар