неделя, 6 март 2011 г.

Възстановяване след операция.

Почти преди 10 години ми сложиха диагноза с опасно заболяване. След цялото лечение, включващо и операция, мина, аз се освободих от заболяването, но започнах да страдам от хронически недостатък на тегло, тъй като голяма част от стомаха ми беше изрязана. В такова положение живях повече от 10 години. През Януари 2003 моят нов лекар започна сериозно да се безпокои за моето здраве, той ми обясни за важността на балансираното рН и поддържането му в областта на алкалността. В моят организъм всичко беше на обратно. Той ме посъветва да започна с ”Коралов Комплекс” за да възстановя моят рН баланс и да компенсирам дефицита на минералите в моят организъм
След няколко дни след като започнах да приемам ”Коралов Комплекс” , аз започнах да забелязвам, че моето състояние забочна да се подобрява.
В следствие на недостига на тегло, бях много слаб и затова измененията веднага се забелязаха.
Моята енергия и издръжливост се възвърнаха и достигнаха такова ниво, каквото съм нямал до сега през целият си живот.
Също, често ме мъчеше и моята хронична болка която беше просто ежедневна пронизваща гърдите ми. Не по- късно от 2 месеца с началото на приема на ”Коралов Комплекс”, тя започна значително да намалява.
Аз все още използвам болкоуспокояващи лекарства, но такава болка каквато преди изпитвах вече не усещам.
Преди заболяването – тежах 95 кг., след операцията моето тегло стигна -58кг., и последните 8-9 години тежах около 63 кг., без възможност да наддам повече.
Към Юни моето тегло е вече 75 кг. И то си остава непроменено вече 6 седмици.
Вашият продукт значително подобри качеството на моят живот.
Не знам как да ви се отблагодаря!
Brad Harbuck, SC

Желая Да Закупя Коралов Комплекс (Coral Complex3)

Няма коментари:

Публикуване на коментар